دلنوشته های یه دلشکسته

متن مرتبط با «میم مثل مرد مشتی» در سایت دلنوشته های یه دلشکسته نوشته شده است

میـــــــــــم ...... مثل مــــــــــــرد!

  • نیلوبلاگ

    xa0 مرد از زن خیلی تنهاتره! مرد لاک به ناخوناش نمیزنه که هروقت دلش یه جوری شد، دستشو بازکنه و به ناخوناش نگاکنه و ته دلش از خودش خوشش بیاد! مرد موهاش بلند نیست که توی بی کسی کوتاهش کنه و اینجوری لج کنه با همه ی دنیا! مرد نمیتونه وقتی دلش گرفت زنگ بزنه به دوستشو گریه کنه و خالی بشه! مرد حتی دردهاشو اشک که نه،یه اخم خشن میکنه و میچسبونه به پیشونیش! یه وقتایی،یه جایی،به یه کسایی باید گفت: میـــــــــــم ...... مثل مــــــــــــرد! xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0...

    ادامه مطلب