یادت هســـــــــــــــــت ..............گفتی:
قســــــــــم به شرافتـــــــــم تا آخـــــــــــــــــــــــرش کنارت میمانم ............
تو رفتی...........امـــــــــــــــــــا......... شـــــــــــرافتت پیش من گـــــــــــــــرو مانـــــــــــــد....
حالا با عشــــــــــــــــــــق جدید چه میکنی "بــــــــــــــــــــــی شــــــــــــــــــــــــــرف"!!؟؟!!؟
دلنوشته های یه دلشکسته...
ما را در سایت دلنوشته های یه دلشکسته دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 40 تاريخ: جمعه 26 شهريور 1395 ساعت: 14:42