دلنوشته های یه دلشکسته

خرید بک لینک
بسلامتـــــــــــــــــي!!! بزن به سلامتی کسی که به خاطر به دست آوردنش خیلیها رو از دست دادی ... ولی تنهات گذاشت ...سلامتی کسی که بخاطر رفیقش تا پای چوب دار رفتازش پرسیدن حرف آخرت چیه؟گفت به رفیقم بگین دیگه از این بیشتر از دستم بر نیومد..!سلامتی پسری که با چشم های خیس وارد ساندویچی بغل "تالار عروسی"شد و گفت :امشب عروسی عشقمه "بندری بزار"به سلامتی روزی که...اسمم بیاد رو لب رفیقام...پوزخند بزنن و با پشت دست اشکاشونو پاک کننو بگن...هههههی!!!کی فکرشو میکرد؟؟؟سلامتیه مادری که میبینه رو سر و دلنوشته های یه دلشکسته...ادامه مطلب

ما را در سایت دلنوشته های یه دلشکسته دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 11 تاريخ: جمعه 28 آذر 1404 ساعت: 13:36

یادت هســـــــــــــــــت ..............گفتی: قســــــــــم به شرافتـــــــــم تا آخـــــــــــــــــــــــرش کنارت میمانم ............ تو رفتی...........امـــــــــــــــــــا......... شـــــــــــرافتت پیش من گـــــــــــــــرو مانـــــــــــــد.... حالا با عشــــــــــــــــــــق جدید چه میکنی "بــــــــــــــــــــــی شــــــــــــــــــــــــــرف"!!؟؟!!؟ دلنوشته های یه دلشکسته...ادامه مطلب

ما را در سایت دلنوشته های یه دلشکسته دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 40 تاريخ: جمعه 26 شهريور 1395 ساعت: 14:42

یه وقتایی میرسهکه نه یادش آرومت میکنهنه عکسشفقـط بـایـد خودش بـاشـهفقط خــــودش ... دلنوشته های یه دلشکسته...ادامه مطلب

ما را در سایت دلنوشته های یه دلشکسته دنبال می‌کنید

برچسب: غم دوریش, نویسنده: بازدید: 44 تاريخ: جمعه 26 شهريور 1395 ساعت: 14:42

درد یعنی:ﺍﻣﺸﺒــﻢ ﻣﺜــﻞ ﺷﺒــﺎﯼ ﺩﯾﮕـﻪ ﺭﻭ ﺗﺨﺘﺖ ﺩﺭﺍﺯ ﺑﮑﺸـــﯽ ﺁﻫﻨﮕــــ ﺑــﺰﺍﺭﯼ ﻭ ﺑـﺎﺯﻡ ﻓﮑــﺮ ﮐﻨــﯽ ﺑـﻪ ﺣﺮﻓﺎﯾـــﯽ ﮐــﻪ ﺑﺎﻫــﻢ ﻣﯿﺰﺩﯾــم… به ﺍﯾﻨـﮑـﻪ خیلی همراهم بودی…. به ﺍﯾﻨـﮑـﻪ حتی یه نگاهش برات یه دنیا ارزش داره… به ﺍﯾﻨـﮑـﻪ چقدر باهم دعوا کردیم و آشتی کردیم… به ﺍﯾﻨـﮑـﻪ کلی حرف توی دلت میمونه و نمیتونی بهش بگی… ﺑﻪ ﺍﯾﻨـﮑـﻪ…. لعنت به ﺍﯾﻨـﮑـﻪ ها…. ﻭ ﻣﺜـــﻞ ﻫﻤﯿﺸــﻪ ﭼﺸﻤــﺎﺕ بایــد ﺗﻘﺎﺻـــ ﭘﺲ ﺑـــﺪن… دلنوشته های یه دلشکسته...ادامه مطلب

ما را در سایت دلنوشته های یه دلشکسته دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 51 تاريخ: جمعه 26 شهريور 1395 ساعت: 14:42

بزن به نابودی کسی که بهش اس میدادی.. تو بغل یکی دیگه میخوند حذفش میکرد و میگفت ایرانسله آهای گینس ثبت کن نام یارم را که رکورد خیانــت را شکست دلنوشته های یه دلشکسته...ادامه مطلب

ما را در سایت دلنوشته های یه دلشکسته دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 44 تاريخ: جمعه 26 شهريور 1395 ساعت: 14:42

صفحه بندی